Bästa Morsdag : )

Allmänt
Oj ligger efter med uppdatering, har jobbat mycket och varit så himlans trött, det är lite slitsamt för tillfället på jobbet...
 
Morsdag slutade jag fem och kom hem till dessa super fina rosor som står fint än idag, man kan tro att de är konserverade ha ha ha
 
och denna fina tavla som stämmer tack mina fina barn
 
Och jag trodde att de hade lagat mat när jag kom hem, men det var restaurangbesök som gällde wiiieee så glad jag blev....
 

Alla tänkte nog likadant på en morsdag och galavädret vi hade, det blev en rejäl vandring genom stan till vi hitta något ledigt bord....
 
Jag och Fia valde ryggbiff

Mackan och Andy valde hamburgare
 
 
David valde pasta bolognese, vilket han ej gilla för den smaka ej som den i Egypten ha ha ha ha

Efter maten vandra vi igen mot vår italienska glassbar, det blev efterrätten
 
Tack min stollar för en underbar morsdag som jag sent ska glömma puuuuusssss!!!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här: